معرفی بهترین های بازی آنلاین

معرفی بهترین های بازی آنلاین

معرفی بهترین های بازی آنلاین برای قرنطینه

بازی آنلاین رایگان

 

در این مطلب سعی داریم که با معرفی بهترین بازی های آنلاین و چند بازی آفلاین بتونیم باعث سرگرمی شما توی خونه بشیم.

 

بازی اتاق فرار در خانه 

 

گربه خانه

 

بخشی از مجموعه پادکست های اتاق فرار انیگما با عنوان"گربه خانه" روی وب سایت انیگما قرار گرفته و شما دعوتید به اینکه با شنیدن هر قسمت، وارد دنیای مهیج ،مرموز و ترسناک داستان بشید و ضمن لذت بردن از داستان، سرنخ هایی که داخل داستان مخفی هستن رو پیدا کنید و معمای هر قسمت رو حل کنید

گوش کردن به گربه خانه کاملا" رایگان و مجازه

حتما کاغذ،خوکار،مداد یا هر ابزار دیگه ای برای یادداشت کردن دم دستتون باشه،چون یادداشت کردن سرنخ های متعدد برای نتیجه گیری از اونها ضروریه. ممکنه برای پیداکردن بعضی اطلاعات،نیاز بشه که کمی توی اینترنت جست و جو کنید

برای ورود به دنیای مهیج،مرموز و ترسناک " گربه خانه " آماده باشید.

 

پابجی pubg mobile

 

بازی پابجی

 

پرش، چتر، فرود و تلاش برای زنده ماندن در یک بازی آنلاین، PlayerUnknown’s BattleGrounds را به یکی از شگفتی‌های بازی آنلاین این سالها تبدیل کرده است.

بازی پابجی جریان جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی و به ویژه شوتر استکه با ارائه محتوایی جذاب و شدیدا اعتیادآور، ۱۰۰ بازیکن را به صورت همزمان وارد منطقه‌ای خالی از سکنه می‌کندتا برای پیروزی تلاش کنند.

توی این بازی میتونین در قالب گروه های دو یا چهار نفر یا تنهایی بازی کنید.

اما بازی کاملا آنلاین هست و با 100 بازیکن از جاهای مختلف دنیا انجام میشه تا شمارو شدیدا مجذوب خودش کنه

 

بازی فورتنایت Fortnite 

 

فورتنایت

 

از محبوب ترین، نام آشنا ترین و زیباترین بازیهای سبک بقا و اکشن از استودیوی اپیک گیمز می باشد.

فورتنایت دقیقا همانند برادر بزرگترش یعنی پابجی یک بازی آنلاین میباشد. سبک بازی که در ان شما در نقش یک شخصیت قرار می گیرید که جمعی 100 نفره را تشکیل می دهند و درنهایت تنها شما باید زنده بمانید!

با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید،

برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازی های سبک بقا هستید بدون شک فورتنایت شدیدا دلتون رو میبره.

 

mobile legends:bang bang

 

بنگ بنگ

 

بازی آنلاین Mobile Legends: Bang Bang ترکیبی جذاب از بازی‌های مشابه در ژانر موبا با ایده‌های جدید است که می‌تواند ساعت‌ها هر شخصی را سرگرم کند. بازی دارای بخش‌های متنوعی مثل مبارزه با هوش مصنوعی، بخش کلاسیک، Brawl و رنک است. در طول بازی شما قابلیت ارتقای شخصیت خود را نیز دارید که نیاز به استراتژی و برنامه مناسب است. علاوه بر این موارد، بازی دارای بخش بتل رویال نیز شده که این بخش تفاوت زیادی با دیگر بازی‌های مشابه در این سبک چند نفره است.

بازی دارای گرافیک هنری و فنی قابل قبولی است و محیط‌ها نیز جذاب و متنوع طراحی شده‌اند و علاوه بر کیفیت خوب صداگذاری و طراحی شخصیت‌ها، کیفیت سرورهای بازی بسیار بالا و بهینه هستند تا یک تجربه جذاب از سبک موبا در روی گوشی‌های IOS اندروید ارائه شود

 

METAL MADNESS متال مدنس

 

متال مدنس

 

در این بازی دو عنصر ماشین‌سواری و شوتر با هم تلفیق شده‌اند و در آن باید بر ماشین تا دندان مسلح خود سوار شوید و به جنگ بازیکنان دیگر بروید. تنوع اسلحه‌ها فراوان است و در حدود 14 نوع ماشین در این بازی گنجانده شده تا بتوانید از بین آن‌ها خودرو و سلاح موردنظرتان را با هم ترکیب کنید و به میدان وارد شوید. سیستم لیدربورد و رنکینگ هم مثل خیلی از بازی‌های آنلاین دیگر درنظر گرفته شده تا حس رقابت را در شما به وجود بیاورد

 

LAST DAY ON EARTH: SURVIVAL

 

آخرین روز روی زمین

 

Last Day on Earth شاید بهترین تجربه آنلاین از یک دنیای آخرالزمانی روی گوشی باشد بازی مخاطب را در دنیایی مملو از تهدیدها رها می‌کند و جدا از جنگ با زامبی‌ها، با ساخت وسیله‌های مختلف یا جمع‌آوری ماده‌های غذایی باید به زندگی ادامه دهید البته با وجود تمام این مشکلات و کمبود منابع،بخش سخت ماجرا بقیه بازیکن‌ها هستند که برای بقایشان به بازماندگان غارت می‌برند.

در صورت مردن هم باید دوباره از ابتدا بازی را آغاز کرده و دست به تلاش بزنید.

 

Brawl Stars برول استارز

 

برول استارز

 

مطمئنا خیلی‌هاکلش رویال و کلش آو کلنز را می‌شناسند، بنابراین در این مطلب به سراغ برول استارز (Brawl Stars) به عنوان نماینده بازی‌های سوپرسل رفتیم؛ برول استارز یکی از متنوع‌ترین بازی‌های موبایل است. از آن عناوینی که به‌خاطر گستردگی درست حالت‌های گیم‌پلی‌اش خیلی دیر از تجربه کردنش خسته می‌شوید. در هر کدام از مودهای این بازی انلاین ابتدا باید از بین شخصیت‌های مختلف یکی را انتخاب کنید.

سپس نوبت به نبردها رسیده و بسته به قوانین مشخص شده به جنگ با بقیه بازیکن‌ها می‌روید.

 

Arena of Valor

 

Arena of Valor

 

معرفی Arena of Valor را با یک اخطار مهم شروع میکنم: مراقب باشید، Arena of Valor به‌خاطر ذات اعتیادآورش یکی از خانمان‌سوزترین بازی‌های گوشی است و بازی به قدری مخاطبینش را تحت تاثیر قرار داده که برای مدتی کوتاه یک دولت را درگیر خودش کرده بود.

 

Arena of Valor عنوانی از سبک MOBA به حساب می‌آید. یعنی همانند وین گلوری و DOTA 2 در اینجا با انتخاب قهرمان خود به جنگ با بازیکن‌هایی رو‌به‌رویی می‌روید و منطقه آن‌ها را نابود می‌کنید. در این میان قابلیت خرید آیتم و ارتقا قهرمانان هم وجود دارد

 

مثلث ریسینگ‌ها

 

بازی ماشینی

 

Asphalt 9 Legends ،Real Racing 3 و Need For Speed

 

مسابقات رالی

با توجه به اینکه هنوز بخش چند نفره آنلاین به گرید اتو اسپورت اضافه نشده، بنابراین ریل ریسینگ بهترین گزینه برای داشتن یک تجربه شبیه‌سازی رانندگی روی اندروید و iOS به‌حساب می‌آید. 

وجود ماشین های لایسنس شده فراوان، کنترل متفاوت اتومبیل‌ها نسبت به یکدیگر، پیست‌های متنوع و پشتیبانی خیلی خوب سازنده باعث شده تا Real Racing 3 یکی از سرگرم کننده‌ترین‌های سبک ریسینگ باشد و در این سال‌ها همچنان جذابیتش را حفظ کند.

اما برای کسانی که به دنبال یک تجربه آرکید از رانندگی هستند، آسفالت و نید فور اسپید مشخصا بازی‌های بهتری خواهد بود. قسمت جدید آسفالت سال گذشته منتشر شد و با داشتن گرافیک بالا و صحنه‌های هالیوودی توانسته هیجان رانندگی روی گوشی را به مرحله جدیدتری برساند.

با این حال چیزی که نید فور اسپید موبایل را به یک رقیب برای آسفالت تبدیل کرده، حضور آن ویژگی‌هایی است که به عنوان امضای همیشگی مجموعه می‌شناختیم.

 

فضاسازی عالی بازی

 

نید فور اسپید از لحاظ گرافیک به آسفالت 9 نمی‌رسد ولی شخصی‌سازی ماشین‌ها در بازی گستردگی بالایی دارد، مسیرها طولانی‌تر هستند، بازی بیشتر از نمونه‌های مشابهش توانسته حس و حال رقابت‌های غیرقانونی را به کاربر منتقل کند.

این‌ها همگی ویژگی‌هایی هستند که به Need for Speed No Limits جذابیت بخشیده‌اند.

 

Quiz of kings

 

Quiz of kings

 

اگر یه بازی آنلاین برای قرنطینه میخواید که اطلاعات عمومی رو هم قوی کنه کوییز بهترینه. ده سال پیش برای افزایش اطلاعات عمومی خود نیاز داشتید کتاب‌های مختلف بخوانید،حالا با کوییز آف کینگز می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید، هم سرگرم شوید و هم اطلاعات‌تان را افزایش دهید. 

در بازی انلاین کوییز آو کینگز بازیکن‌ها در شاخه‌های مختلف از یکدیگر سوال می‌پرسند و هر کس بیشتر جواب درست بدهد برنده می‌شود.

 

Dawn of Titans

 

Dawn of Titans

 

ویژگی که بازی انلاین Dawn of Titans را تبدیل به یکی از بهترین‌ بازی های استراتژی اندروید و iOS کرده، نه گرافیک عالی بلکه سیستم مبارزات آن است. در خیلی از عناوین مشابه گوشی، کنترل نیروها به عهده هوش مصنوعی بوده و آزادی کمی به بازیکن داده می‌شود.

 

Dawn of Titans خلاف جهت استراتژی‌های مرسوم موبایل حرکت کرده؛

 

در اینجا و هنگام نبردها آزادانه می‌توانید نیروها را حرکت بدهید و آنطور که دوست دارید به پیروزی برسید.

 

RISK: Global Domination

 

RISK

 

از ویژگی های بازی RISK: Global Domination می توان به مواردی چون:

 

این بازی شامل حالت های مختلف برای انجام بازی اعم از تسلط بر دنیا (آنلاین)

نبردعلیه دوستان (آنلاین)، حالت تک نفره و حالت نوبتی ؛ بازی درحالت تسلط بردنیا با 6 بازیکن دیگر ؛ شامل 4 درجه سختی مختلف مناسب برای مبتدی ها تا حرفه ایها؛

واقعی بودن قوانین، اضافه کردن آسان دیگران به لیست دوستان خود و به چالش کشیدن آن ها

راهنمای عملی و رهنمون (Help) ؛ نمایش آمار و دستاوردهای شما ؛ شامل ده ها نقشه مختلف با گرافیک بسیار زیبا 

شامل آواتارهای بامزه و متحرک ؛ امکان متحد شدن با ژنرال های دیگر به صورت مخفیانه و درخواست حمله گروهی به یک نقطه از آن ها

امکان ارسال شکلک ها برای حریفان خود و نشان دادن خشم یا شادی تان به آن ها از این طریق

امکان خرید نقشه ها و آواتارهای بیشتر و به طور کلی ساخت متفاوت اش اشاره کرد!

 

Identity V

 

Identity

 

پیشرفت‌های سخت‌افزاری این امکان را به وجود آورده تا تجربه‌های کنسولی بیشتری را روی گوشی ببینیم. این بازی یکی از همین تجربه‌های پارسال که با الهام از Dead By Daylight توانست متفاوت‌ترین بازی ترسناک 2018 هم لقب بگیرد. بازی چهار بازیکن نقش بازمانده را داشته و یک بازیکن به عنوان شکارچی وارد میدان شود. حالا بازمانده‌ها باید سعی کنند از محیط فرار کرده و شکارچی نیز وظیفه دارد تا آن‌ها را بکشد.

 

خب توی لیست بازی های آنلاین رایگان که ما برای شما تهیه کردیم، ممکنه ی بازی آنلاین جامونده باشه یا در کل ی بازی برای شما بهترن بازی باشه و ما ننوشته باشیم پس حتماااااا برامون توی کامنت بنویس از نظر تو بهترین بازی آنلاین رایگان چیه؟

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (1)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

۱۵ آذر ۱۳۹۹

ممنون عالی بودن

حامد ۶ تیر ۱۴۰۱

ممنون از نظرتون

۲۲ آذر ۱۳۹۹

لطفاminimilitia رو هم بزارید

حامد ۶ تیر ۱۴۰۱

تشکر. بله حتما اضافه میشه

۹ مرداد ۱۴۰۰

سایت شما عالی هستش امیدوارم موفق باشید

حامد ۶ تیر ۱۴۰۱

لطف دارید و تشکر

۲۰ مهر ۱۴۰۰

کال آف دیوتی موبایل کو؟ بهترین بازی شوتر انلاینه بعد تو لیست نیست ! واقعا ک🤦‍♂️

حامد ۶ تیر ۱۴۰۱

کاملا حق با شماست و لیست دانلود بازی های آنلاین رایگان قراره آپدیت بشه

09120030269 09120036614